Kdo jsem?

Příběh Jaromíra Soukupa je ukázkovým příkladem úspěšného podnikatele, který začal, jak se říká od nuly. A jen díky vlastní píli, neuvěřitelnému odhodlání a obchodnímu duchu dokázal na české mediální a marketi gové scéně vydobýt postavení lídra trhu. Podařilo se mu vybudovat jeden z největších mediálních domů v České republice,  včetně třetí největší soukromé televizní skupiny v ČR.  

V roce 1991 byl u vzniku mediální agentury Médea, která je dlouhodobě jedničkou na tuzemském trhu. A to jak šíří nabídky služeb, tak i podle výše obratu. To ostatně potvrdil například i poslední přehled nadnárodní ratingové agentury Recma. Podle něj Médea, která se stará o více než 600 klientů, zprostředkovala aktivity celkem za 240 milionů eur, tedy více než 6,3 miliardy korun. 

V roce 2000 přidal k reklamnímu businessu i vydavatelskou činnost. Jeho mediální  skupina Empresa Media vydává nejen prestižní zpravodajský časopis TÝDEN, ale třeba i magazín Instinkt, Interview, Exkluziv či velmi populární časopis Sedmička. 

Posledních šest let je tento absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy rovněž majitelem a generálním ředitelem televize Barrandov. Třetí největší soukromé televizní skupiny u nás, která patří mezi nejsledovanější stanice u nás. V posledních letech se navíc Jaromír Soukup také věnuje moderování převážně diskusních a publicistických pořadů. Velký respekt si získal především svým pořadem Kauzy Jaromíra Soukupa, kde popsal a odhalil řadu nepravostí. Mezi jeho pravidelné hosty v diskusním pořadu Duel Jaromíra Soukupa pak patří například prezident České republiky Miloš Zeman nebo premiér Andrej Babiš.

Díky síle své mediální skupiny pak v posledních letech začal rozvíjet i první internetový obchod, který klade důraz jak na kvalitu služeb, tak především na cenu a snadnou dostupnost zboží. 

O životě

„Většina věcí v politice a v životě není složitá. Stačí si jen uchovat selský rozum, který vám pomůže problémy vyřešit.“

O médiích

Média jsou nevděčný business. Stále vám někdo nadává.

Existuje pouze jedna věc, která se vám v médiích vymstí. Když pohrdáte lidmi, pro které televizi děláte. Vážit si každého diváka, čtenáře, posluchače. To je jediná rada v našem businessu.

Kdybych nevěřil tomu, že se věci dají změnit, tak bych nikdy nevylezl na obrazovku

Už jsem si zvykl, že si většina médií na mě zvyšuje čtenost. Jen počkejte ale, až vám někdy řeknu, jak to doopravdy je.

O politice

Strašně nerad vám to připomínám, ale já jsem vám to pane premiére říkal.

Já si stoupnu stranou a počkám tam, až se dohádáte. Pak se vrátím, jo?

Hodně politiků je ještě pitomnějších, než si většina lidí myslí. A, že už nyní si lidi o politicích myslí svoje.

Já jako prezident? Poslední opravdu rozumná volba. Vím, co trápí normální lidi. Nesnáším nespravedlnost, korupci, poradce, zákulisní dohody a hlavně, narozdíl od všech ostatních nepotřebuji, aby mi byl někdo vděčný. Srovnal bych si je do latě.

Že nešli do politiky pro peníze, ale konat dobro, říká kdekdo. Někteří to dokonce myslí upřímně. Ale jen hrstka z nich to dobro pak opravdu koná.

Kdo jsem?

Příběh Jaromíra Soukupa je ukázkovým příkladem úspěšného podnikatele, který začal, jak se říká od nuly. A jen díky vlastní píli, neuvěřitelnému odhodlání a obchodnímu duchu dokázal na české mediální a marketi gové scéně vydobýt postavení lídra trhu. Podařilo se mu vybudovat jeden z největších mediálních domů v České republice,  včetně třetí největší soukromé televizní skupiny v ČR.  

V roce 1991 byl u vzniku mediální agentury Médea, která je dlouhodobě jedničkou na tuzemském trhu. A to jak šíří nabídky služeb, tak i podle výše obratu. To ostatně potvrdil například i poslední přehled nadnárodní ratingové agentury Recma. Podle něj Médea, která se stará o více než 600 klientů, zprostředkovala aktivity celkem za 240 milionů eur, tedy více než 6,3 miliardy korun. 

V roce 2000 přidal k reklamnímu businessu i vydavatelskou činnost. Jeho mediální  skupina Empresa Media vydává nejen prestižní zpravodajský časopis TÝDEN, ale třeba i magazín Instinkt, Interview, Exkluziv či velmi populární časopis Sedmička. 

Posledních šest let je tento absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy rovněž majitelem a generálním ředitelem televize Barrandov. Třetí největší soukromé televizní skupiny u nás, která patří mezi nejsledovanější stanice u nás. V posledních letech se navíc Jaromír Soukup také věnuje moderování převážně diskusních a publicistických pořadů. Velký respekt si získal především svým pořadem Kauzy Jaromíra Soukupa, kde popsal a odhalil řadu nepravostí. Mezi jeho pravidelné hosty v diskusním pořadu Duel Jaromíra Soukupa pak patří například prezident České republiky Miloš Zeman nebo premiér Andrej Babiš.

Díky síle své mediální skupiny pak v posledních letech začal rozvíjet i první internetový obchod, který klade důraz jak na kvalitu služeb, tak především na cenu a snadnou dostupnost zboží. 

O životě

„Většina věcí v politice a v životě není složitá. Stačí si jen uchovat selský rozum, který vám pomůže problémy vyřešit.“

O médiích​

Média jsou nevděčný business. Stále vám někdo nadává.
Existuje pouze jedna věc, která se vám v médiích vymstí. Když pohrdáte lidmi, pro které televizi děláte. Vážit si každého diváka, čtenáře, posluchače. To je jediná rada v našem businessu. Kdybych nevěřil tomu, že se věci dají změnit, tak bych nikdy nevylezl na obrazovku Už jsem si zvykl, že si většina médií na mě zvyšuje čtenost. Jen počkejte ale, až vám někdy řeknu, jak to doopravdy je.

O politice

Existuje pouze jedna věc, která se vám v médiích vymstí. Když pohrdáte lidmi, pro které televizi děláte. Vážit si každého diváka, čtenáře, posluchače. To je jediná rada v našem businessu.

Kdybych nevěřil tomu, že se věci dají změnit, tak bych nikdy nevylezl na obrazovku

Už jsem si zvykl, že si většina médií na mě zvyšuje čtenost. Jen počkejte ale, až vám někdy řeknu, jak to doopravdy je.